Podpora

Jsme tu pro Vás, abychom odpověděli na všechny Vaše dotazy a co nejrychleji vyřešili všechny Vaše požadavky. Sami využíváme naše služby, a i proto chceme, aby vše fungovalo perfektně. Kontaktovat nás můžete nejen telefonicky 576 515 000, ale rovněž prostřednictvím e-mailu numeri@numeri.cz.

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY:

Internet pro bytové a panelové domy

Jak dlouho trvá instalace ?

Instalace přípojky probíhá ve dvou fázích – instalace zásuvky v blízkosti vchodových dveří, kam je připojen kabel z centrálního rozvodu a následná aktivace přípojky. Celá instalace trvá cca 1 - 2 hodiny, dle náročnosti.

Internet pro rodinné domy

Jak dlouho trvá instalace?

Záleží na složitosti instalace a také zda se jedná o již připojený objekt nebo se bude umisťovat nová přijímací jednotka na domě. V průměru by instalace měla trvat maximálně 1 – 2 hodiny.

Jak to funguje a je to opravdu bezdrátově?

K zákazníkovi se musí umístit přijímací jednotka do míst (anténní stožár, komínové těleso atd.) kde se potvrdí 100% viditelnost k vysílači. Antény mají většinou průměr od cca 15 do 40 cm.  Od vysílače k přijímací jednotce se internet šíří bezdrátově, ale k přijímací jednotce která bude umístěna u vás na domě vždy vede kabel do vnitřních prostor nejčastěji do domácnosti.

Musí se zařízení napájet ?

  • Ano, Zařízení musí být napájeno slabým napětím (12 - 18V). Standardně je napájení realizováno prostřednictvím napájecího adaptéru, který je připojen do zásuvky u zákazníka a posléze pomocí datového kabelu, který propojuje počítač se zařízením, je zařízení napájeno (v případě, že je umístěno na střeše nebo příliš daleko od zásuvky).
  • Spotřeba je zanedbatelná a řádově se pohybuje kolem 1KWh měsíčně, tedy kolem 10 Kč.

Router a zapojení

Mohu k připojení k internetu využít svůj router?

Svůj router použít můžete, na požádání vám sdělíme přístupové údaje které je potřeba v routeru nastavit. Nicméně routery v naší nabídce pečlivě testujeme a optimalizujeme pro provoz v naší síti a proto doporučujeme router dodaný a nastavený námi. U neznámých routerů nemůžeme zaručit, že váš router bude s naší sítí plně kompatibilní. Také možnosti technické podpory jsou z naší strany omezené.

Internet

Proč nedosahuji objednané rychlosti ?

  • Rychlost přenosu garantujeme pouze na námi dodávaném zařízení (routeru) a to pouze v portu LAN.
  • Pokud přenosovou rychlost měříte na počítači zapojeném k jinému zařízení ve Vaší domácí síti nebo přes bezdrátové připojení (WI-FI), nemusíte garantované rychlosti dosáhnout.
  • Měření přenosové rychlosti tedy nemá smysl provádět na počítači, který je připojen k routeru přes Wi-fi .
  • Rychlost garantujeme v rámci naší sítě mimo naši síť ji garantovat z principu nemůžeme.

Server odchozí pošty

Jako server odchozí pošty nastavte smtp.numeri.cz

Platby

Jak je služba účtováná?

  • Služba je účtována na základě vystavené faktury, vždy 1. v daném účtovacím období.
  • Splatnost faktury je do 15 dnů.
  • Faktury jsou standardně zasílány zdarma a to elektronicky e-mailem ve formátu PDF nebo poštou (za poplatek 40Kč).
  • Fakturační období si lze zvolit měsíčně, čtvrtletně, půlročně nebo ročně.

Jakým způsobem můžu platbu uhradit?

  • trvalým příkazem - je nejkomfortnější typ platby. Trvalý příkaz nastavte, jakmile Vám přijde faktura za internet vystavená na Vaše jméno, částka a číslo účtu je uvedeno na faktuře. Variabilní symbol uveďte číslo vaší smlouvy
  • převodem z účtu - je platba realizovaná bezhotovostním převodem. Jako variabilní symbol uveďte číslo vaší smlouvy

  • hotově - na pokladně v budově Numeri na adrese Zašovská 778

    pracovní doba po. - pá. od 8hod. do – 17hod
    Pokud se vám bude chtít přijít na pobočku, přijďte samozřejmě vás rádi uvidíme.

  • superCASH Vám umožňuje zaplatit fakturu na každém terminálu SAZKA, a.s., nebo na každé pobočce České pošty. Stačí předložit vytištěnou fakturu, nebo nadiktovat číslo čárového kódu, který je umístěný v pravém dolním rohu faktury a uhradit požadovanou částku, do 10 minut máte zaplaceno

  • poštovní poukázkou typu A - je nutno počítat jak s pracností (ruční vypsání poštovní poukázky), tak s časovou a finanční náročností. Navíc je u tohoto typu platby poměrně velké časové zpoždění od okamžiku odeslání platby až po reálné připsání platby na účet

  • platba přes SIPO
    ne, platba pomocí SIPO není možná

Co dělat když nedorazí faktura?

Nedorazila vám faktura za internet ?
Problém může být na straně poskytovatele emailu (seznam,centrum,google) který filtruje emaily. Zkuste tedy prohledat složku spam nebo hromadný email.
Další možností je špatně nastavená emailová adresa i my jsme jenom lidi a mohli jsme udělat překlep nebo se přeslechnout když jste nám ji diktovali.
Přihlaste se prosím do vašeho uživatelského rozhraní na adrese http://support.numeri.cz. (Přístupové údaje, Uživatelské jméno a Heslo, jsou uvedeny ve smlouvě.)
V uživatelském rozhraní máte možnost překontrolovat a případně nastavit emailovou adresu, najdete zde i veškeré vaše faktury a spousty dalších věcí.

Pokud si stále nevíte rady můžete nás kontaktovat přes email nebo telefon rádi vám poradíme.

Informace k bezhotovostní platbě – příkazu k úhradě

  • Číslo účtu: 2000346932/2010 (FIO banka, a.s.)
  • Částka: dle zvoleného tarifu
  • Konstantní symbol: 0308
  • Variabilní symbol: jako variabilní symbol uveďte číslo Vaší smlouvy

Špatné rady